.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيرِی سارقين از مرقد يك امامزاده، در بهشهر
مركزاطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران از دستگيري سه تن از سارقين يكي از امامزاده‌هاي بهشهر توسط مامورين آگاهي انتظامي در هفته جاري در اين شهر خبر داد. اين مركز روز دوشنبه در گزارشي به ايرنا اعلام كرد: سارقين مقادير قابل توجهي از اموال و نذريهاي آستانه مباركه‌اي در يكي از روستاهاي شهرستان بهشهر را به سرقت بردند. اين گزارش مي‌افزايد: در پي به سرقت رفتن اموال و نذريها اين امامزاده عمليات ويژه‌اي توسط نيروي انتظامي اين شهر انجام شد و سارقين در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند. در گزارش اين مركز به ايرنا آمده است: اموال مسروقه از سارقين كشف و به توليت آستانه تحويل شد .

 مركزاطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران از دستگيري سه تن از سارقين يكي از امامزاده‌هاي بهشهر توسط مامورين آگاهي انتظامي در هفته جاري در اين شهر خبر داد.

اين مركز روز  به ايرنا اعلام كرد: سارقين مقادير قابل توجهي از اموال و نذريهاي آستانه مباركه‌اي در يكي از روستاهاي شهرستان بهشهر را به سرقت بردند.
اين گزارش مي‌افزايد: در پي به سرقت رفتن اموال و نذريها اين امامزاده عمليات ويژه‌اي توسط نيروي انتظامي اين شهر انجام شد و سارقين در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.

در گزارش اين مركز آمده است: اموال مسروقه از سارقين كشف و به توليت آستانه تحويل شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.